NAČINI PLAČILA IN DOSTAVE

Kakšni so stroški pošiljanja?

Brezplačna dostava za naročila nad 150 €. Stroški dostave in pakiranja 4,90 € za naročila v skupnem znesku pod 150,00 €.

Kakšen je predviden rok dostave?

Dostavo artiklov, ki jih imamo na zalogi, pogosto opravimo naslednji delovni dan s kurirsko službo DPD, v kolikor katerega od artiklov trenutno ni na zalogi pa se dostava izvede glede na prispet naročenih artiklov, v kakšnem stanju je kupec obveščen prvi delovni dan po naročilu.

Kakšni so načini plačila?

V spletni trgovini so na voljo trije načini plačila:

Plačilo po povzetju: Plačilo po povzetju (ob prevzemu pošiljke) – omogoča kupcu plačilo zneska naročila kurirju ob dostavi na navedeni naslov. Plačilo po povzetju se izvede izključno z gotovino, torej zneska ni mogoče plačati s kreditno kartico.

Plačilo na račun: Po oddaji naročila prejmete po e-pošti potrdilo o naročilu, v delovnem dnevu pa po e-pošti naveden predračun za plačilo za zaključek postopka nakupa skupaj s podatki o zalogi. artiklov iz naročila. V rubriko “Opomba z naročilom” vnesite račun R1 ter vnesite OIB in naziv podjetja.

Kartično plačilo (enkratno in obročno plačilo): CorvusPay plačilo – napreden sistem za varno sprejemanje plačilnih kartic preko interneta.

Kakšni so načini dostave?

Dostava na naslov preko kurirske službe DPD. Način dostave boste izbrali ob zaključku postopka nakupa v spletni trgovini.

Brezplačna dostava za naročila nad 150 €. Stroški dostave in pakiranja 4,90 € za naročila v skupnem znesku pod 150,00 €.

Nakup z računom R1?

Če kupujete v imenu podjetja, nam pustite podatke za račun R1 v opombi naročila s podatki o podjetju (DRUŽBA, NASLOV, OIB). Ne glede na način plačila vam bomo dostavili račun R1.

Račun R1 bo izdan brez DDV.

Kaj se zgodi po oddaji naročila v spletni trgovini?

Po naročilu boste na e-mail, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejeli potrditev oziroma obvestilo o naročilu.

Če potrditev naročila ni vidna, preverite neželeno pošto. Če potrditev še vedno ni vidna, naročilo ni uspelo.

Po potrditvi boste prejeli obvestilo o predvidenem roku dostave vašega naročila, na dan pošiljanja pa boste prejeli SMS na telefon, ki ste ga vnesli ob naročilu datuma dostave in e-pošto o pošiljanju naročila kurirju DPD storitev.

Prosimo, bodite previdni pri vpisu e-poštnega naslova v naročilnico, saj če e-poštni naslov ne bo pravilno napisan, ne boste prejeli informacij o statusu paketa!

VPRAŠANJA O ARTIKLAH, VRAČIH, ZAMENJAVAH

Kako zamenjati predmet?

Zamenjava naročenih artiklov je možna v primeru, ko naročeni artikli niso rabljeni ali nošeni (razen testiranja) v primeru delovnih oblačil ali obutve in je pomembno ohraniti originalno embalažo (škatle, deklaracije, torbe, etikete).

Zamenjave artiklov, kupljenih preko spletne trgovine, se izvajajo na naslovu Maksimirska cesta 129/5, 10000 Zagreb, Hrvaška, skladišče Enormis. Zamenjave artiklov, kupljenih v trgovini, se izvajajo na naslovu Maksimirska cesta 129/1.

Več o zamenjavah na: ZAMENJAVA NAROČENIH ARTIKLOV

Kako opraviti vračilo?

Vračilo kupnine lahko opravite v 14 dneh od oddaje naročila.

Več o vračilih na: VRAČILO BLAGA

Kako vložiti pritožbo?

Če želite reklamirati artikel, kupljen v spletni trgovini, nas kontaktirajte na info@enormis.si s številko računa/naročila ter opisom škode in slikami.

Dihalne maske in polmaske imajo filtre?

Maske in polmaske za zaščito dihal se prodajajo ločeno od filtrov, saj je izbira filtrov in dodatkov za maske odvisna od namena oziroma nevarnosti za dihala.

Vsi 3M filtri so združljivi s polovičnimi in polnimi maskami za zaščito dihal (razen serije 4000, ki ima vgrajene filtre), dodatne informacije o zaščiti in izbiri opreme pa najdete na straneh s filtri in predfiltri.

Zakaj se filtri za maske in polmaske 3M prodajajo v parih?

Filtri in predfiltri za zaščito dihal 3M se prodajajo v parih, ker se maske uporabljajo izključno z dvema filtroma na stranskih položajih maske in polmaske. V skladu s tem so filtri pakirani v najmanj dveh kosih v tovarniški embalaži.

Cene izražene v spletni trgovini so za par filtrov in količina ena pri dodajanju filtrov in predfiltrov v košarico pomeni par filtrov, količina dva pomeni dva para filtrov itd.

Kako so pakirani ušesni čepki za zaščito sluha?

Pri paketih po 250 ali 500 kosov so pakirani v škatlo, vsak par posebej pa v paket.

Če gre za polnilo za razpršilnik, so svečke v plastični posodi, ki je nameščena na dozirniku in niso pakirane ločeno v paketih po parih.

Imate več vprašanj?

KONTAKTIRAJ NAS